Merhaba. Bir dosyaya sağ klik yapınca WinRAR seçeneğine geldikten sonra çıkan "Arşive Ekle" vb. kısımların WinRAR sekmesi altında değil de direkt sağ klikte gözükmesini istiyorum.
Bunu nasıl yapabilirim