Konu
R10'a nasıl kayıt oldunuz ?
21-03-2024, 03:30:40
#8
nazimduran
lokmanaracc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 Gerçekten öyle hocam ben telegram botu olduğunu öğreneli 1 ay falan oluyor sürekli mesaj gelmiş mi diye firip duruyordum
Bende öğreneli 15 saniye oluyor nasıl temin ediyoruz