bir tık bana mantıklı gelmedi de hayırlı olsun hocam yine de güle güle kullanın
Aslında bir yıldır bakıyorum ama şu an sıradan sandalyeler bile 300 den başlıyor kaliteli olduğu için aldım umarım kargoda sıkıntı olmaz.
100 TL ye eğitim satıyoruz desek almazsınız

Şaka bir yana güzel günlerde kullanın hocam, çok şık duruyor gerçekten.

teşekkürler hocam