lokmanaracc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 Gerçekten öyle hocam ben telegram botu olduğunu öğreneli 1 ay falan oluyor sürekli mesaj gelmiş mi diye firip duruyordum
öyle bişeymi varmıs nerde