Konu
R10'a nasıl kayıt oldunuz ?
21-03-2024, 03:25:52
#7
buraxklc
lokmanaracc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 Gerçekten öyle hocam ben telegram botu olduğunu öğreneli 1 ay falan oluyor sürekli mesaj gelmiş mi diye firip duruyordum
öyle bişeymi varmıs nerde