Konu
R10'a nasıl kayıt oldunuz ?
21-03-2024, 03:18:44
#5
lokmanaracc
Zienmedia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Halen r10 u çözemedim hocam demek gorunuyormus cok teşekkürler . Hocami da bulduğuma sevindim 😂😂
R10 Gerçekten öyle hocam ben telegram botu olduğunu öğreneli 1 ay falan oluyor sürekli mesaj gelmiş mi diye firip duruyordum