Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Halen r10 u çözemedim hocam demek gorunuyormus cok teşekkürler . Hocami da bulduğuma sevindim 😂😂
R10 Gerçekten öyle hocam ben telegram botu olduğunu öğreneli 1 ay falan oluyor sürekli mesaj gelmiş mi diye firip duruyordum