Ben r10'u daha adam akıllı bilmezken pek bir önemi yoktu benim açımdan. Hiç unutmam bir kişiyle WhatsApp görüşmesi yapmıştım hesap satıyordum, r10 hesabın var mı diye sormuştu yok dedim davet edeyim seni dedi , bende fark etmez dedim umursamadım çok r10 u napacam diyordum sonrasında davet attı bende üye oldum . Farkında değildim ama güzel bir iyilik yapmıştı bana hocam. Kimdir bilmem r10 ismini de hiç öğrenemedim keşke sorsaydım olur da okursa bu konuyu çok teşekkürler hocam 🙏
Peki sizin r10'a kayıt olma hikayeniz nasıldi?