dikine_solucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forum dışı da lakin r10 üyeligi var üyeliğim yok dedi bana bende buldum ondan dolayı diyorum olmazsa zaten gitti para
Farketmez forum dışı yaptığın alışveriş r10 aracılığıyla başlamadıysa forumu alakadar etmez.