heri19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windows hosting gerekli , elimde olmadığını için kuramadım. Arşivimde dursun derseniz güzel yazılım, fiyat aynı fiyattır hocam.
Yazılım asp. Net mi ustat?