Merhabalar,

Elimde bir çok dosyalar ve kodlarım mevcut,bu kodlarım benim bilgisayarımda kaldırmadığı için VDS'de arka planda çalıştıracağım.

Saat 23:00'a kadar botları açık tutacağım,geri kapatacağım.Boştaysa ve kullanmıyorsanız VDS'yi verebilecek var mı?

@onembilisim; tarafınan 1 saat süreyle VDS desteği alınmıştır.
Teşekkürler.