Merhaba,
Oto lastikçi için randevu sistemi gerekli, istediğim özellikler:
- Panelden kolay bir şekilde randevu oluşturulabilecek, örneğin 12 mart günü ahmet beyin lastik değişimi yapılacak ise onun girişi yapılacak.
- SMS hatırlatması önemli, randevudan 3 gün önce, 5 gün önce vb. sms gönderilmesi gerekiyor.
- SMS'in yanında mail hatırlatması da varsa iyi olur.
Hali hazırda bir yazılım varsa tercih edilecektir, özel geliştirilmesini istemiyorum.
İletişim: Sadece DM, wp'den yazmayın!