imdelibas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olur da birileri o yıl geldiğinde bu mesajlara bir şekilde ulaşır diye yazıyorum.

"Biz de gülerdik siz gibi, siz de geleceksiniz biz gibi..." Bu dünya size de kalmayacak sevgili torunlarımız.
Güzel bir mesaj hocam 😃😊