Ayakkabıyı güneşte bırakıp fönle falan içini kurutabilirsin iyice. Ek olarak yukardaki arkadaşın dediği antibakteriyel pudra gerekiyor diye düşünüyorum, çünkü bakteriler/mantarlar o kokuyu oluşturuyor.