BenimPanelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, normelde adsense kullanacaktım fakat durmadan politika ihlallerini düzeltin diyor ihlal durumu söz konusu değil. Ben de araştırdım ve PropellerADS buldum sizce kullanılır mı? Veya adsense benzeri bir şey varsa önerirseniz sevinirim.
Eğer yabancı kitlen varsa imzamdaki RollerADS öneririm.Konuyu inceleyebilirsin.2 defa ödeme aldım halada alıyorum.Adsterra 300x200 'de pop açar.Eksik sayar.PropellerADS yeni adı Monetag oldu eksik sayar.Kafalarına göre ödeme çıkarlar.Sen uğraşırısın ki 50$ biriktireyimde ödeme alayım diye.50$ ödemeni 2 ayda ancak yapar.RollerAds 'de 50$ ulaştığın anda her hafta pazartesi ödeme yapar.PropellerADS 'deki gibi ödeme için Level koymaz.

RollerADS denemeni tavsiye ederim.