Vermiyor hocam verse

Cihazın seri numarasını istiyor veriyorum bu cihaz TR garantili değil veremem diyor. Sadece TR kayıtlı cihazlara verebiliyorlarmış.
Çıkış öyle yapılıyormuş felan filan masal anlatıyorlar işte.
Bunu soyleyen hangi servis? Apple nin kendisi mi, bayi mi?