ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakınınızda İphone 15 kullanan varsa onun seri numarası ile satın alma yapsanız olmaz mı?
Kalibrasyon yapmaları gerekiyormuş o yüzden onu da yediremedim hocam