neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İki sene önce 100k yakın borcum vardı. Aldığım maaş geldiği gibi borçlara gidiyordu. Ve sabit bir işte çalışıyorum aldığım para da asgari ücretten 6-7k fazla çok bir şey değildi yani. Evliyim, tek çalışan benim, ev kira yani borcu ödemeyi bırak evi geçindirebilirsem şükrediyordum. Bazen böyle daralmalar olmadığı değil ve ben strese girince midem ağrıyordu. Şurupsuz gezemezdim. Ama asla isyan etmedim hep çıkış kapısı göstersin diye Allah'a dua ettim. Namaza başladım ve halen kılıyorum. Neyse gel zaman git zaman kayınbaba arsa sattı 10k bana verdi. Babama toplu para geçti bir yerden 5k filan bana verdi (hiçbirisine borcum var para lazım demedim) öyle gönüllerinde kopmuş verdi. Elhamdülillah evlendim evleneli kimseye muhtaç olmadım, üç farklı işte çalıştım ama bir gün boş gezmedim. İşten çıktığım gün başka yere başladım. En son çalıştığım yer ortaktı. Anlaşamadılar ayrılıyoruz sizi de yanımızda istiyoruz dediler oturduk konuştuk. Bana 73k tazminat verdiler ve işe yeniden başlamış gösterdiler. İşte beni kurtaran o oldu. Şuan çok şükür aylık 2500₺ kredi ödemem kaldı sadece o da 13 ay sonra bitiyor. Her şey imtihandır sadece dua et ve sabret. Allah yardımcınız olsun.
Haklısınız hocam benimde düşündükçe midemde ağrı oluyor oruç ayındayız 6-7 kilo verdim zaten streste olunca , tek öğün yiyorum diyeblrm oda az birşey yeme isteği kalmadı heralde borçlar bitene kadarda bu istek gelmez . Bu forumda bir iki kelam yazıp içimi dökmek bana iyi geldi . Ben bu zamana kadar hep yardım eden taraftaydim tabi şimdi bende orselendim sadece kendime kizginim kalkmaya çalışıyorum yoksa kimseden beklentim olmaz . Burada arkadaşların iyi temennileri bana çok iyi geldi