Sagolasiniz hocam ben hep etrafıma destek oldum hiç bir zamanda bu kadar düşeceğini aciz olacağımı elim ayağım bağlanacağını düşünemedim çok borca girdim çıktım ama şimdi kendimi çıkmaza girdiğini düşünüyorum Allah'tan korkum olmasa ailem olmasa belkide yaşama isteğim kalmazdı . İcim darlansada bunun altından kalkmak için ugrasacagim
hocam ben de tutar daha az olsa da borca girmiş çıkmış biriyim örnegin yine içerdeyim ben de zorlanıyorum ama inan birkaç yıl sonra üzüntülerin hepsi gidiyor mesele borclar bitince bir daha aynı hataları yapmamak ben aynı hataları yaptığım için ikinci kez battım umarım ikimizde bir an önce çıkarız dert etme gelir geçer elbet