arifarifarif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam her detayıyla bir ekonomik planlama yapıp ardından ek gelir ek iş üzerine yoğunlaşman yerinde olur. Allah kimseye kaldıramayacağı güç yüklemez bunu da aşarsın kendini üzme çünkü istediğin kadar üzül veya ağla borç kendi kendine silinmeyecek. Ayağa kalk gerekeni yap emin ol birkaç ay sonra tutarın azaldığını gördükçe rahatlayacaksın.
Allah büyüktür korkma
Sagolasiniz hocam ben hep etrafıma destek oldum hiç bir zamanda bu kadar düşeceğini aciz olacağımı elim ayağım bağlanacağını düşünemedim çok borca girdim çıktım ama şimdi kendimi çıkmaza girdiğini düşünüyorum Allah'tan korkum olmasa ailem olmasa belkide yaşama isteğim kalmazdı . İcim darlansada bunun altından kalkmak için ugrasacagim