merhabalar
5 aydır gss ödemiyordum bugün hastaneye gittim ücretsiz bakıldım fakat eczaneye gittiğimde komple ilaç ücretini talep ettiler, ilaçlar toplamda 1300 lira tuttu, gss ödesem komple eczane hakkından hemen yararlanabilir miyim?
birde gss ödersem eczane ilaç ücretlerinde ciddi oranda düşüş oluyor mu?