mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bankaya söyleyin kişinin zararını karşılayacağınızı anlatın muhtemelen kişiyle sizi bağlantıya geçirirler. Veya dava açıldığında direkt durumu kişiye anlatın zararınızı yinede karşılayacağım diyin şikayetten vazgeçsin hocam sicile de işlemesin boş yere
Tamam hocam teşekkürler