Bankaya söyleyin kişinin zararını karşılayacağınızı anlatın muhtemelen kişiyle sizi bağlantıya geçirirler. Veya dava açıldığında direkt durumu kişiye anlatın zararınızı yinede karşılayacağım diyin şikayetten vazgeçsin hocam sicile de işlemesin boş yere