Ceoware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zararı karşılayacam ama mağdur olan kim onu bilmiyorum
Bankaya söyleyin kişinin zararını karşılayacağınızı anlatın muhtemelen kişiyle sizi bağlantıya geçirirler. Veya dava açıldığında direkt durumu kişiye anlatın zararınızı yinede karşılayacağım diyin şikayetten vazgeçsin hocam sicile de işlemesin boş yere