Fatura kesmiyorumdan kastım o değildi hocam yanlış yazdım.
Şimdi ben her bankaya aldığım parayı mesela çekip tr bankama almam lazım ki çünkü ödemeler vs yapıyorum " gider " şeklinde bu gider için çekilenlere de mi vergi vermem gerekiyor?
Neden hocam (:
Açacağınız Wise, Paypal, Stripe gibi hesapların kapanma oranı daha düşük, amerikada banka hesabı açıp belirli bir miktarın üstüne çıktığınızda kredi alabilirsiniz, vize avantajları var.