KOZBA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'daki yetkililer neden geliyor ki hocam, kişi zaten bu tarz bir teklifle gelerek açık açık *********** olduğunu belli etmiş.
Siz bile bile lades demişsiniz, geçmiş olsun.
Çok boş bir anıma geldi inan bende anlamadım normal de asla yapacağım bir şey değil konuyu herkes okusun yardımcı olabilecek diye varsa yazdım