S.a hocam bende Vodafone net kullaniyorum 360tl 200mbps hiz haziranda tahhutum bitiyor 460tl istiyorlar bende bakiyorum ama galiba Vodafone net ila devam edicem galiba cunku digerlerinin altyapisi daha dusuk hat var oturdum binada