ShadowKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her türlü vergi vereceksiniz vergiden kaçış yok. Onun dışında şu an ingiltereden açarsanız wise ve payoneer kayıt olamayacaksınız yani banka hesabınız olmayacak çok uğraştıracak. Amerika düşünebilirsiniz.
Eminimsiniz ? bu kadar kesin konuşmayın bence binlerce şirket var 0 Vergi ile devam eden ve kendi istemedikçe ödemeyen