forumdaki sözde telefonculara dikkat edin. bende işlem yaptırdım telefona en baştan sorunsuz olacak diyen kişi sonradan yok onuda çözeriz buunuda cözeriz demeye basladı ücretsiz mi diye soruncada yetkili hesap lazımdıda söyleydide böyleydide uzatti. bende ardı arkası kesilmeyecek diye işlem aldırmadım daha. teleon öyle duruyor