"Sanırım Gittikçe Kötüye Gidiyoruz." Başlıktaki sanırım kelimesini fazla yazmışınız, üstelik 2018'den beri. O zamanlar dolar 15 olacak hatta 30 olacak dediğimde arkadaşlarım dalga geçiyordu benimle

Hergün benzine fiyat güncellemesi (zam: tvlerde yasaklı kelime ) gelmekte doğal olarak herşeye yansıyor. Benzinde ötv 0 olması gerekiyor.