"Sanırım Gittikçe Kötüye Gidiyoruz." Başlıktaki
sanırım kelimesini fazla yazmışınız, üstelik
2018'den beri. O zamanlar dolar 15 olacak hatta 30 olacak dediğimde arkadaşlarım dalga geçiyordu benimle
Hergün benzine
fiyat güncellemesi (zam: tvlerde yasaklı kelime

) gelmekte doğal olarak herşeye yansıyor. Benzinde ötv 0 olması gerekiyor.