hesaba girince sms onayına düşecek ya da eposta gönderince kilit yiyecek saçma sapan gmailleri istemiyorum Ad Soyad benim verdiğim şekilde açılmalıdır. Kesinlikle bot ile açılmış hesap istemiyorum manuel açılmalıdır. Düzenli alım yapacağım şuanlık 20 eğer sorun yaşamazsam günlük 50 mail alınacaktır. Tane max 6tl ödeyebilirim