üzerine haciz edilecek mülkü yoksa durum bu sanırım var o sıkıntı (arabaya gayrimenkulun her turlusune çöker sistem) bu durumda dediğiniz benim dediğim bos sizinki de.
maasa hacizi arkadasının koyması da. mulk varsa veya bir gayrimenkulde hisse varsa ... banka avukatı bulur hacze gider ... bizim senaryolar hicbir şeyi olmamasında calısır
İns hocam iş oralara varmaz malı mülkü eşimin uzerinede yaparım sorun değil ama çevremden alacağım tepki beni daha da çok yorabilir . İnanın hiç bir donem bu kadar aciz bu düşmüş hissetmemistim kendimi