Konu
iSro ya da TRSRO oynayan var mı?
19-03-2024, 11:20:34
#6
BlueAegean
angelicmoon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlk göz ağrımız oynadığımız oyun olduğundan bırakmakta çok zorlanıyoruz sanırım.
Aslında oyunu değil anılarımızı özlüyoruz. O oyundaki ortamımızı, cafedeki arkadaşlıklarımızı özlüyoruz.