angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk göz ağrımız oynadığımız oyun olduğundan bırakmakta çok zorlanıyoruz sanırım.
Aslında oyunu değil anılarımızı özlüyoruz. O oyundaki ortamımızı, cafedeki arkadaşlıklarımızı özlüyoruz.