Daha sonrasından vs bu gecikmenin düzelme durumu yok değil mi? Mecburen sürekli o şekilde kalıyor? Puanınızda herhangi bir düşüş olmuş muydu? Çok önemsediğim bir durum ama maalesef böyle 3 dakika geickme için gözükmesi üzdü
Rapor grafiğinde azıcık aşağıya doğru ivmelenme görürsün sadece öyle 1400 puandan bir anda 1000 lere düşmezsin merak etme. Gecikme de bir süre sonra siliniyor findeks 18 yaşından beri kullanımına bakmaz bir süre sonra gider ama bu süre maalesef kısa değil sene sürer