Merhabalar, 18.03.2024 son ödeme tarihli bir kredi ödemem vardı otomatik ödeme talimatı var diye önemsememiştim ama çekmemiş 19.03.2024 tarihinde direkt kendim ödedim 11tl gecikme faizi alındı. ( Gecikme faizinin benim için bir önemi yok. ) ancak findekste vs 1 günlük gecikme gözükecek mi? Kredi çekerken bir sıkıntı yaratıyor mu bilgisi olan var mı?