webalya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Borç ödenir, zor günler gelir geçer... Her şeyden önemlisi sağlık. Evladınızla, aileniz ile mutlu, huzurlu bir ömür diliyorum size.
Güzel temenniniz için Allah razı olsun hocam . Bu zor zamanlar geçtiğinde ins gelir burada yazarim