arkadaşlar bir arkadaştan telefon alacağım 2. el herşeyini kontrol ettirdim yani bi sıkıntısı yok fakat parayı güvenceye nasıl alabilirim (paramgüvende vs istemiyorum komisyon çok olduğu için) yani önerileriniz nelerdir