MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Faruk başkanımın, halil denen hakeme vurduğu yumruk yüzünden 1 hafta ceza aldı neredeyse."

Şu cümleden sonrasını okumadım, utanmasan Halil Umut Meler ceza almalıydı yumruk yediği için falan diyeceksin.
Şike yapan adam bunun 100 katını hakeder herkes ozaman yuhaladı ama ondan sonra noldu ankaragücü haklı demedimi herkes?