hocam merhaba şu an aktif olarak ekibimizde okul okuyan kimse bulunmuyor. Bunun yanı sıra bir okuldan, deveyi hendek atlatıp burs veya kuluçka yatırımı almaktansa gerçek bir yatırımcı ile doğrudan iş birliğine girmenin daha doğru olacağını düşünüyorum.
Evet, konuyu açan arkadaş yol yordam bilmediği için önce gidip oralarda bu işin nasıl yapıldığını öğrensinler diye yönlendirmeye çalıştım. Bahsettiğim yerlerde nasıl yatırım alınır ve girişim kurulur öğretiliyor. Mentörlük alıp kendilerini geliştirebilirler.
Kimsenin hevesini kırmak istemem ama bu arkadaşlar bu kafayla giderlerse GTA 7'yi bile yapsalar yine kimseden yatırım alamazlar...