Merhaba,
Yatırım tavsiyesi olmamakla birlikte;
Enflasyonist ortamda borç iyidir. Elinizdeki 500 k yı USD veya başka bir şeye koysanız, araba kadar katlanacağını sanmam.
Ki, borcu ödeyemez duruma geldiğinizde arabayı aldığınız fiyatın üstüne satacağınız kesin. En fazla kaybınız -20 bin TL olur, eğer aracınız değerlenmezse o da yani.
Ama bahsettiğiniz gibi seçimlerden sonra araba fiyatlarının böyle kalacağını sanmıyorum, hiç alamama riskiniz de var.
İyi forumlar