Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bu sisteme 3060 dan aşağısını almam şahsen yazık olur. 1650 falan da bakabilirsiniz.
Hocam office, muhasebe işlerinde felan kullanılacak, onun için çok para vermeyelim