araç almayı düşünüyordum, depremde enkaz altında kaldı araç şu an cidden ihtiyacımda var araca çocuk oldu vs. ama yine de dayanmaya çalışıyorum bu fiyatlardan araç almak zoruma gidiyor bende usd ye koydum seçim sonrası katlar büyük ihtimal.