Kayırma yok hocam ürünü verip geri kalanı da iade ettiyse size veya karar ne yönde çıktıysa yönetim bazında o işleme alınmıştır.
Hocam şikayet etmedim. Ticaretten memnun kalmadım. Negatif atacağım yerde de tarafsız trade attım. Birisinin ticaretini sevmediğimizde o üye kurumsal ise negatif trade atamayacak mıyız? İşi teslim etti tamam eyvallah ama 1 haftada teslim edilmesi gereken iş 32 günde teslim edildi. Ayrıca eksikleriyle teslim edildi.