İşlem alınmış olabilir ancak alıcı taraf satıcı taraftan memnun kalmadı ise belirtilen tarihlerde gecikme oldu ise nötr ticaret puanı hakkı vardır sanıyorum yoksa ne anlamı var puanlama sisteminin.