Merhabalar,
Makale yazdırdığımız birisine 2 iş verdik. 3. verdiğimiz iş tam 32 gün sonra eksikleriyle birlikte teslim edildi. Ben de bu ticaretten memnun kalmadım. Negatif trade atmam gerekirken tarafsız yani nötr trade attım. Profiline girip baktım ticaret silinmiş. Noluyoruz ya bu 2. kez başıma geldi. Kim bu adamları kayırıyor?