Merhaba arkadaşlar,
Uzun süredir araştırmalar içerisindeyim. Kendi yazılım şirketimi kurmak için bir çok şeyi araştırdım. KOSGEB ileri girişimcilik sertifikası da aldım. Güçlü bir proje ile ileri girişimcilik desteğine başvuracağım. Sormak istediğim bu deneyime sahip insanlar. KOSGEB önceki yıllarda veriyordu bol keseden desteği. Şuan ne durumda? Varmı destek alan? Tecrübe edinen arkadaşlar fikirlerini paylaşırsa minnet duyarım.
NOT: kosgebe bel bağlamadım ama destek alırsamda çok iyi olur