Arsanın rayiç bedeli kadar milli piyangoya para ödemeniz gerekiyor. Bütün her şey bittiğinde geri alıyorsunuz o parayı. Vergi mükellefi olmak gerekiyor muydu onu hatırlamıyorum. Ancak bir müşterimin çekilişini organize etmiştik, o zaman için sıfır egea veriyordu. Bir egea parası kadar milli piyangoya para ödemişti, garantör olması içindi galiba.