Merhaba arkadaşlar mobil bankacılık üzerinden (Fibabanka) kredi çektim ve o ücreti başka bankadaki hesabıma atmak istedim ve hata verdi. Mobil hesabima giremiyorum müşteri hizmetlerini arayın diye hata veriyor ? Daha önce başına gelen oldu mu ? Nasıl çözebiliriz bu sorunu