FriendOfGhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de iğrenç giyiniyorum. eskiden böyle değildim ama. artık kaliteli şeylere ulaşmak çok pahalı ve bulması da bir o kadar imkansız. giyim tarzı kişilikle ilgili birşey. kimsenin söylediği sana uymaz. kendin bulacaksın bu yolu. yaşadığın girip çıktığın çevre de yönlendirir genellikle. youtube' bak diyeceğim sen de kafama odunla vuracaksın. italyan ingiliz framsız diyeceğim o odunla başa şeyler yapacaksın. o sebeple susuyorum
Üstadım giyinmeyi bilmiyorum sorun orada. Artık parası neyse geçtim, cidden tek derdim şık olmak. Bir gideyim danışayım bari avmlere.