Hocam asgari ücretle burada o hesabı bile yapamazsın.
17.5k alıyorsun ama evler en düşük 10k dan başlıyor. Aldığın ücret senin faturalarını ödemeye bile yetmiyor.
Ekonomik anlam da asla kıyaslanamaz.
Ha ama göründüğü kadar kolay değil.
Tanıdığın yoksa, dili az biliyorsan, kültürel değişimlere açık değilsen çok zorlanırsın.
Hele Almanya bürokrasi ile seni deli edecek bir ülke. Kapında ki ağacın dalı camına vurduğu için bile dilekçe yazmak zorundasın. Kafana göre kesemiyorsun.