Arkadaşlar yorum atamıyorduk yorum yerine kullanıcıların son gönderilerine beğeni atıp az çok bir şeyler yapalım dedik. Bu sefer de 90-100 beğeni de spam tespit takılıyor en ağır ayarda olmasına rağmen Şuan cidden fly ile verim alabilen var mı? Bari birbirimize yardımcı olalım. Ayrıca twitfly kullanan var mı? Twitfly da anasayfa da gönderilere ilk yorum atınca sorun yapıyor mu Twitter ? (hesap kapanma gibi) sizce Şuan en verimli spama dayanıklı platform hangisi ? İnstafly mı twitfly mı?