ben 30 sene yaşadım almanyada orada büyüdüm, okudum çalıştım vs şimdi tr de yaşıyorum dönüş yaptım. ama yaptığım hesaplama pek doğru değil, tabiki sosyal ve yardım konusunda tr den daha illerdeler fakat zengin olacağın bir ülke değil, çalışırım, fazla yemem içmem gezmem tozmam diyorsan para biriktirirsin, ha bunuda yaşamak istermisin bilemem. orada alım gücün daha fazla olacak tabi araba vs fakat örneğin 3 sene önce 5 euro olan bir döner oradada 8-9 euro olmuş tüm akrabalarım orada o yüzden haberdar oluyorum.