Türkiye ile Almanya sırf rahat yaşamak için tartışmayı bir kenara bırakalım mevzusu bile yapılmaz. Ben bu vatan topraklarında doğdum. Bu vatan topraklarında ölmek isterim. Her ne kadar bu devirde geçinmek zor olsa bile yaşamak daha da zor diye biliyorum.
Elbet bu günler bir gün geride kalacak inşallah. Açıkcası ben yaşamak istemem. Çünkü burada ailemi, sevdiklerimi, her şeyimi bırakıp dönüp arkamı gitmek istemem. Kısa bir süre yaşanabilir belki ancak uzun süreli imkansız.